جکوزی خود را در 4 مرحله سریع و ساده تمیز کنید
نوشته شده توسط : دیزاینستان

جکوزی خانگی

بیا با آن روبرو شویم. تمیز کردن وان آب گرم می تواند یک کار طاقت فرسا باشد. اما، لازم نیست که سردرد باشد!

به لطف پیشرفت های مدرن در سیستم های خود تمیز شونده و مواد شوینده باورنکردنی، حفظ تمیزی جکوزی فضای باز شما با کمی توجه منظم می تواند نسیمی باشد!

به خواندن نکات ساده و بی دردسر ما برای نگهداری وان آب گرم ادامه دهید که باعث صرفه جویی در وقت، انرژی شما می شود و مقداری شادی به کارهای روزمره شما اضافه می کند!

 

وان جکوزی خود را پوشیده نگه دارید

بدیهی به نظر می رسد، اما پوشاندن وان آب گرم یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای تمیز نگه داشتن آن در زمانی است که از آن استفاده نمی کنید. پوشش جکوزی نه تنها از برگ ها و گرد و غبار جلوگیری می کند، بلکه عمر آبگرم شما را نیز حفظ می کند.

توصیه می کنیم حدود یک بار در ماه روکش را با شلنگ باغبانی تمیز کنید تا هرگونه زباله و کثیفی از بین برود و سپس از محافظ وینیل برای افزایش عمر و ظاهر آن استفاده کنید.

فیلترهای خود را تمیز کنید

اگر می خواهید هر بار که وارد جکوزی می شوید، آب شفاف و شفاف داشته باشید، هر سه تا شش هفته یکبار فیلترهای خود را تمیز کنید. با قرار دادن وان جکوزی خود در حالت نگه داشتن شروع کنید، سپس درپوش فیلتر، صفحه و کارتریج ها را بردارید.

با استفاده از شلنگ باغبانی با فشار بالا، مواد فیلتر پارچه را با اسپری تمیز کنید. روی هر پلیسه از بالا به پایین کار کنید.

آب خود را تغییر دهید

بهتر است هر سه تا چهار ماه یکبار آب جکوزی خود را تعویض کنید.

قبل از شروع، منطقه ای را در حیاط خود پیدا کنید که بتواند مقدار زیادی آب را تخلیه کند و مطمئن شوید که از مناطقی که می تواند منجر به آسیب آب شود اجتناب کنید.
سپس، برق را قطع کنید و یک شلنگ باغچه را به شیر تخلیه وصل کنید تا آب تخلیه شود.
در حالی که وان آب گرم خالی و خشک است، باید سعی کنید آن را تمیز کنید، اما بعداً در مورد آن بیشتر توضیح دهید.
برای پر کردن مجدد، شلنگ باغچه خود را در محفظه فیلتر قرار دهید و آن را روشن کنید تا جکوزی شما پر شود.
پس از پر شدن مخزن، تمام مواد شیمیایی و پاک کننده های لازم را تعویض کنید.


سطح پوسته جکوزی را تمیز کنید

هر زمان که آب گرم خود را تخلیه می کنید، باید از این فرصت برای تمیز کردن عمیق داخل و اجزای آن استفاده کنید. طولی نمی کشد، و هنگامی که به طور منظم فضای داخلی را تمیز می کنید، از تجمع در خط آب و زیر آن جلوگیری می کند.

به سادگی از یک محصول تمیزکننده توصیه شده از فروشگاه جکوزی خانگی محلی خود استفاده کنید و اکریلیک را با یک اسفنج یا پارچه مرطوب پاک کنید. با این حال، از پاک کننده یا اپلیکاتور ساینده یا محصولی که حاوی سفید کننده است استفاده نکنید .




:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: